sobota, 25 lutego 2017

Moje ulubione trio do twarzy

Potrójny produkt do twarzy z Wibo zyskał szybką popularność wśród blogerek. Należę do grona wielbicieli tej paletki. Dokładnie nosi ona nazwę 3 Steps to perfect face contour palette, czyli po polsku Paleta do konturowania twarzy, jest ona w odcieniu light. W środku znajdziemy bronzer (dla producenta jest to puder), róż i rozświetlacz. Na początku używania w lato pokochałam ten róż, ponieważ ma złote wykończenie, pięknie wygląda na twarzy i daje podobny efekt do rozświetlacza. Ma słabą pigmentację i można nakładać go stopniowo: od lekkiej złoto-różowej tafli do mocniejszego różowego zabarwienia. Na początku zimy gdy trochę zbladłam okazało się, że bronzer jest równie dobry dla mnie. Nie za ciepły nie za chłodny, ładnie wygląda na buzi i długo się utrzymuje. Jak widać już delikatnie dosięgnął dna. Na ostatnim miejscu jest rozświetlacz, który jest po prostu dziwny, coś mi w nim nie pasuje, ale od biedy czasami też go nakładam i nie wygląda aż tak źle. Cena takiej paletki to 20zł. Możecie ją kupić w Rossmannie.
 A tak wygląda róż z bronzerem na buzi:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz