niedziela, 26 lutego 2017

Cienie Melkior- pierwsze wrażenie + makijaże

Indywidualnie skomponowana paletka to idealne rozwiązanie. Do tej pory posiadałam takie cienie z Inglota i z Kobo. Tym razem trafiło na firme Melkior Professional
Na makijażowej grupie na fejsie już kilka razy natknęłam się na te cienie i dużo osób je polecało. W ostatnim czasie brakowało mi czystego fioletu i niebieskiego w mojej kolekcji. Akurat była promocja i jeden cień zamiast 22zł kosztował 14,90zł + przy zamówieni 6 cieni paletka jest dodawana gratis. Taki zakup bardzo się opłaca, tym bardziej że cienie są o wiele większe od standardowego rozmiaru.
Kolory jakie wybrałam:
- matowe : Soft Peach, Lilth, Purple, Olympian Blue
- satynowe/ perłowy : Wild Cherry, Bright Cooper
Cały zestaw razem z przesyłką kosztował mnie 94,30 zł.

 Każdy cień i paletka były osobno zapakowane, cała przesyłka była dobrze zabezpieczona. Od razu gdy je otworzyłam umoczyłam w nich swoje paluchy i byłam pod wrażeniem! Cienie mają super pigmentacje, konsystencja nie jest ani za mokra, ani za sucha, matowy są rzeczywiście matowe. Odcień Wild Cherry posiada minimalne drobinki, ale na oczach są praktycznie niezauważalne, za to Bright Cooper to idealny metaliczny cień, daje efekt wow na powiece. Najmniej jestem zadowolona z koloru Soft Peach, o ile na ręce wygląda dobrze, to przy blendowaniu traci na widoczności, lepiej chyba wybrać klasyczny odcień brzoskwini( Peach).


Od lewej Soft Peach, Wild Cherry, Lilth, Purple, Olympian Blue, Bright Cooper

Przykładowe makijaże wykonane tą paletką: 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz